KAP online FREE by PENJANA

*Kursus Asuhan Permata (KAP) Online*
PUSAT LATIHAN PROFESSIONAL MERCU PRISMA

Salam sejahtera.
Terima kasih kerana ingin mengikuti Kursus Asuhan Permata bersama Mercu Prisma Sdn Bhd. Kursus ini akan dijalankan sepenuhnya secara atas talian (online). *Kursus ini adalah PERCUMA kerana ianya dibawah program kerajaan PENJANA*.
 
Satu taklimat KAP Online selama 30 minit akan diadakan untuk memperkenalkan kursus ini & cara mendaftar di dalam portal JKM bagi memastikan tempat anda sebagai peserta kursus. Tarikh dan masa akan kami maklumkan di dalam group wasap ini.

Taklimat akan dijalankan secara online.  Link akan diberikan sejam sebelum waktu sesi bermula.
Untuk tujuan memudahkan berkomunikasi anda akan kami masukkan ke dalam group whatsapp. Segala pertanyaan juga boleh diajukan di dalam group.

Sekiranya anda ada kenalan yang dirasakan boleh mendapat manafaat dengan mengikuti kursus ini, boleh kongsikan link ini kepada mereka. Segala maklumat terkini akan disalurkan melalui group ini termasuk tarikh dan waktu sesi taklimat. Harap maklum, kelas akan bermula 8hb Ogos 2020, pendaftaran sudah dibuka & akan ditutup 5hb Ogos.

Sekian, terima kasih.

P/S Sekiranya anda masih berminat untuk mengikuti kursus ini boleh masuk ke link wasap berikut untuk terus mendapat penjelasan & maklumat lanjut berkaitan kursus ini.

https://chat.whatsapp.com/LttlXQ7DBsEKrpAuDrq2n2


P/S Kami cuba hubungi tuan/puan melalui WhatsApp tapi gagal. Harap dapat kita berhubung melalui group kelak. Tkasih.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Manfaat isi banci secara online berbanding semuka